Zakupy

Jak wyglądają zwroty w Reserved?

Czy zdarzyło ci się kupić ubranie, które nie pasuje ci do gustu, nie leży dobrze lub już ci się znudziło? Nie martw się, w Reserved masz możliwość zwrotu produktów. W tym artykule przedstawimy wszystkie szczegóły dotyczące zwrotów w salonach stacjonarnych Reserved

oraz zakupów dokonanych w sklepie internetowym. Dowiedz się, jakie są zasady, jak długo masz czas na dokonanie zwrotu i jak zachować oryginalne metki, aby uniknąć problemów. Przygotuj się na to, że Reserved zwroty to wygodne i łatwe rozwiązanie dla wszystkich konsumentów.

Nadaj zwrot do Reserved za pomocą rozwiązania od Wygodne Zwroty.

Zwroty w salonach stacjonarnych Reserved

Zacznijmy od zasad zwrotów w salonach stacjonarnych. Jeśli zakupiłeś produkt w jednym z salonów Reserved i nie spełnia on twoich oczekiwań, masz 30 dni na dokonanie zwrotu od daty zakupu. Pamiętaj, że opcja zwrotu jest dostępna we wszystkich sklepach stacjonarnych w Polsce, z wyłączeniem sklepów outletowych.

Aby dokonać zwrotu, należy przedstawić dowód zakupu – fakturę VAT lub paragon fiskalny. Pamiętaj, żeby zachować paragon, ponieważ większość zakupionych produktów objęta jest dwuletnią gwarancją, a na jej podstawie sklep będzie rozpatrywał ewentualne reklamacje. Zwrot środków za produkt następuje w takiej samej formie, jak płatność była dokonywana. Jeżeli zapłaciłeś kartą, przy zwrocie pokaż potwierdzenie płatności z terminala. Zwrot może być wykonany tylko na tę samą kartę, którą przedstawisz jako jej właściciel.

Pamiętaj, aby produkt był w idealnym stanie, bez żadnych śladów użytkowania, a wszystkie metki powinny być przymocowane. Jeśli spełniasz te warunki, w salonach Reserved nie będzie żadnych problemów z przyjęciem zwrotu. Ciesz się z tego faktu, ponieważ nie stracisz żadnych pieniędzy, a Twoje zakupy są objęte ochroną.

Zwroty ze sklepu internetowego Reserved

Teraz przejdźmy do zwrotów w sklepie internetowym Reserved. Jeśli dokonałeś zakupu na stronie Reserved, masz 30 dni od daty otrzymania paczki na zwrot produktów. Zwrot zawsze jest darmowy.

Reserved zapewnia kilka opcji zwrotu dla klientów sklepu online.

Zwrot w Salonach Reserved

Najprostszą opcją jest zwrot w dowolnym salonie Reserved. Wystarczy przyjść do sklepu wraz z zwracanymi produktami i okazać sprzedawcy fakturę za zamówienie. Nie musisz drukować faktury, możesz okazać ją w formie elektronicznej z zakładki „moje zamówienia” na swoim koncie. Zwrot należności za zamówienie nastąpi w ciągu kilku dni, w takiej samej formie, jak płatność była dokonywana.

Zwrot za pomocą Kuriera DPD

Inną opcją jest zwrot za pomocą kuriera DPD. W panelu klienta musisz wypełnić formularz zwrotu i dołączyć fakturę za zamówienie lub kartkę z numerem zamówienia do zwracanej paczki. Nie musisz drukować etykiety adresowej, kurier przyjdzie po paczkę w dogodnym dla ciebie terminie. Zwrot należności za zamówienie nastąpi automatycznie na konto, z którego dokonano płatności. Jeśli zapłaciłeś za zamówienie przy odbiorze, w formularzu zwrotu podaj numer konta bankowego.

Zwrot przez Paczkomaty InPost lub Punkt DHL

Możesz również dokonać zwrotu korzystając z paczkomatów InPost lub punktów DHL. W przypadku paczkomatów, podczas wypełniania formularza zwrotu w panelu klienta, wybierz opcję „zwrot przez paczkomat”. Otrzymasz kod zwrotu, który należy umieścić na opakowaniu z zwracanym zamówieniem, bez konieczności drukowania etykiety. Do paczki dołącz fakturę lub numer zamówienia i nadaj paczkę w najbliższym paczkomacie InPost, używając kodu zwrotu.

Jeśli chcesz dokonać zwrotu w punkcie DHL, wygeneruj etykietę zwrotną korzystając z dedykowanego linku. Wypełnij szczegółowe dane dotyczące zamówienia, takie jak numer zamówienia i dane nadawcy, a następnie wybierz punkt DHL, w którym chcesz nadać paczkę. Możesz wydrukować etykietę przewozową samodzielnie lub wybrać druk listu w punkcie DHL. Do paczki dołącz fakturę lub numer zamówienia.

Po akceptacji zwrotu środki zostaną zwrócone na Twoje konto w ciągu 14 dni od dostarczenia paczki do magazynu sklepu internetowego Reserved.

Czego nie zwrócisz w Reserved?

Przed dokonaniem zwrotu pamiętaj, że istnieją pewne produkty, których nie można zwrócić w salonach stacjonarnych Reserved. Należą do nich bielizna, takie jak majtki, produkty zakupione w outletach oraz produkty zakupione na szczególnych warunkach, na przykład uszkodzone. Jednak nie ma znaczenia cena produktu – możesz zwrócić nawet przecenione towary.

Podsumowanie

Teraz, gdy znasz zasady Reserved zwrotów, możesz zrobić zakupy w sklepach stacjonarnych i na stronie internetowej z większą pewnością. Pamiętaj, że masz 30 dni na dokonanie zwrotu od daty zakupu, a produkty powinny być w idealnym stanie i posiadać oryginalne metki. Zwrot środków nastąpi w takiej samej formie, jak płatność była dokonywana.

Redakcja atomtrefl.pl

AtomTrefl.pl to dynamiczna strona internetowa poświęcona szeroko pojętej tematyce związanej z atomem i technologią jądrową. Zawiera bogate źródło informacji, artykułów i aktualności, które służą zarówno edukacji, jak i dostarczaniu bieżących wiadomości z branży. Strona ta jest znakomitym zasobem dla studentów, badaczy i wszystkich zainteresowanych tematyką energii atomowej, oferując zarówno dogłębną wiedzę, jak i najnowsze osiągnięcia w tej dziedzinie.