Kubek z nadrukiem, czyli doskonały gadżet reklamowy
Data publikacji 31 sierpnia 2019
Gadżety
to doskonałe nośniki reklamowe. Jednak nie wszystkie. Zdarzają się
pomysły doskonałe i te mniej trafione. Jakie są dwie najważniejsze
cechy dobrych gadżetów reklamowych? Pierwszą jest używalność.
Często używane gadżety budują świadomość marki. Drugą jest
funkcjonalność. Funkcjonalne gadżety powodują wzrost zaufania do
firmy i jej produktów.
Nic
zatem dziwnego, że marketerzy starają się przygotowywać gadżety
reklamowe o takim zestawie cech. Doskonałym przykładem jest kubek
reklamowy.
Kubki ceramiczne
Gadżety
reklamowe w postaci kubków ceramicznych to od wielu lat rynkowy hit.
Trudno znaleźć firmę, która choć raz nie wprowadziła ich do
oferty prezentów dla potencjalnych i aktualnych klientów. Są one
używane bardzo często i do tego mają niewygórowaną cenę. Mogą
być zatem używane jako gadżet masowy. A w formie bardziej
ekskluzywnej jako prezent na szczególną okazję.
Kubki
z nadrukiem reklamowym
mają chyba tylko jedną wadę – są podatne na stłuczenia. Może
się zatem okazać, że pełnią funkcję nośnika reklamowego przez
stosunkowo krótki czas. Na szczęście istnieją także inne
rozwiązania.
Kubki termiczne
Kubki
termiczne to kolejny gadżetowy hit. Pojawiły się na rynku
kilkanaście lat temu i od razu trafiły do serc użytkowników. Są
one nieodłącznym towarzyszem podróży – zarówno codziennych
wypraw do pracy jak i dłuższych weekendowych lub wakacyjnych
wycieczek. Klienci używają ich także w domu lub w pracy. Są
wygodne, praktyczne i lubiane przez użytkowników.
W
przypadku kubków termicznych marketerzy muszą jednak bardziej się
postarać. Kubki te muszą być odpowiedniej wielkości – co najmniej
400 mililitrów. Muszą także posiadać odpowiednie właściwości
termiczne. Wreszcie muszą być trwałe i zapewniać komfort raczenia
się ulubionymi ciepłymi napojami. Jeżeli kubek termiczny posiada
takie cechy na pewno będzie doskonałym gadżetem reklamowym.
Butelki filtrujące
Butelki
filtrujące stanowią doskonałą alternatywę zarówno dla kubków
ceramicznych z nadrukami jak i kubków termicznych. i są coraz
chętniej wykorzystywane przez firmy kierujące swoją ofertę do
osób aktywnych fizycznie i dbających o swoje zdrowie.
Butelki
filtrujące wodę są używane równie często lub nawet częściej
niż ich tradycyjne kubki. Ich dużą zaletą jest fakt, że
przeciętny użytkownik posiada jedną lub dwie butelki i w związku
z tym maleje ryzyko odstawienia gadżetu na półkę.
Szukasz dobrych gadżetów – postaw na kubki
Używalność
i funkcjonalność to bezsprzeczne zalety zarówno kubków
ceramicznych jak i alternatyw w postaci kubków termicznych lub
butelek filtrujących. A dodatkowo są to gadżety skierowane do
bardzo szerokiej grupy odbiorców. W końcu kubek przydaje się
każdemu!
Warto
jeszcze raz podkreślić, że reklamowe
kubki
ceramiczne, termiczne lub butelki filtrujące nie należą do
gadżetów drogich. W związku z tym nie stanowią zbyt poważnego
obciążenia budżetów marketingowych i można je produkować w
dużych ilościach. A efekty? Pojawią się na pewno!